Wednesday, February 9, 2011

tahniah dan aku punya masa 6 bulan lagi tuk berusaha....!

assalamualaikum, nasib baik sempat curi masa sikit tuk post entry, tujuan utama tuk post entry sebab nak ucap congratulation tuk tunang tersayang aku, sempena 'pengepostingan' beliau ke Mindef...  alhamdulillah... tercapai jua akhirnya impian dia nak jadi  PTI dalam bahasa tentera nye. tau x PTI 2 ape? meh la aku tolong clear kan kekeliruan kamu semua.. PTI 2 ialah.. Physical Training Instructor or jurulatih la senang cter..

suka sangat dia, aku lagi la suka.. sebab dekat... hehe... senang nk urus paasal urusan rasmi kerajaan... hehe...


oh ya! td aku baru je sign up tuk join kelab sukan tuk tmepat keje baru aku, jd aku punye masa 6 bulan lagi tuk menguruskan perbadanan aku ni... hehe..

all the best! 

No comments:

Post a Comment

This is my story....

My photo
If it is meant to be, our hearts will find each other when we meet. And if our hearts melt together so will our bodies and souls. Then every word and every touch will fuel our passion flame. I will be yours, you will be mine, and we will be one.