Monday, February 14, 2011

orang di kiri dan kanan berkata-kata..betul ke bertuah..???

assalamualaikum... haha.. hari ni aku dh mula bertugas, wah! dh xduduk kat aquarium incubator tu lagi... hehe.. tp aku masih xdiberikan tempat di wad, aku ditempatkan klinik pakar 1, dan aku permanent staff nurse kat situ, nak kate gembira, yer, nak kate sedih pon yer.. sebab nye aku sorang jer yang dapat, ke dua ade la kate2 yang xsedap didengar konon nyer aku ni xlayak duk kat situ, konon nyer aku ckap kat dato'amin suh letak kn aku kat situ supaya aku xbyk kje tapi gaji masyukk! gila ke ape?? 

Tapi xpe aku akan buktikan yang aku bukan makan gaji buta! well... bagus jugak lau aku dapat kat klinik pakar tu, sebab nyer aku lebih expose pada emergrncy yang bakal dibuka tidak lame lagii... dan lagi pun staff nurse pon ade dalam 4 orang jer termasuk incharge, soo.. kirenya aku ni peranan penting gak la... haha.. sengal!

oh ya! lagi 1 aku keje office hour, PH cuti, krenyer lau aku nak sambung study wat PJJ memang molek sangat la..  hehe.. 

nani dan nita tetap bersama di ward 2 yang bru dibuka, tetapi belum ade patient, so shift pun cuma divided.. lain la aku, patient dah ramai.. hehe..n dengar-dengar cerita diorang bakal terima patient admission pada 16hb ni dan bakal bermula la 3 shift... hehe

No comments:

Post a Comment

This is my story....

My photo
If it is meant to be, our hearts will find each other when we meet. And if our hearts melt together so will our bodies and souls. Then every word and every touch will fuel our passion flame. I will be yours, you will be mine, and we will be one.