Wednesday, November 30, 2011

its my apologize

Hari itu kami bergaduh, betul2 bergaduh besar, sebab nya cukup bodoh---> sebab aku lapar, ntah apa2 kan? Ermm...

Aku sedar sejak akhir2, hubungan kami agak tegang, ntah dimana silapnya, aku kerap kali cari pasal dengan dia, walaupun begitu si dia tetap sabar ngan perangai aku. Terima kasih sayang.

Ada orang cakap aku xtahu bersyukur punyai dia di sisi aku, tahu kah mereka bahawa dengan nyawa aku sekali pun aku sanggup berkorban demi dia.

Kami masih bertunang, sepatutnya hubungan ini dihiasi dengan dibajai dengan kasih sayang dan sifat bertolak ansur serta komunikasi yang sangat berkesan. Tapi entah kenapa ada perasaan marah dan tidak puas hati pada hati...

Aku xmahu hubungan ini diakhiri dengan kekesalan dan kesilapan bodoh yang xsepatutnya terjadi.

Ya-allah,aku mohon padamu, pelihara lah hubungan kami ini, dan permudah kan lah urusan kami, sesungguhnya terlalu hebat dugaan kau beri pada kami ya-allah. Namun aku redha,pasti ada hikmah dan hidayah disebaliknya.

Aku mohon jua ya-allah, andai jodoh kami tiada, kau kuatkan lah hati kami untuk bertahan ya-allah,dan kau teguhkan lah iman tunangku ya-allah, sesungguhnya, kau maha mengetahui ya-allah.

Amin. Buat tunang yang amat aku sayang, tiada sedikit pun kekesalan dihati ini menerima mu dan memilih mu sebagai sebahagian diri ini.andai kau tahu, kau anugerah terbaik pernah allah berikan padaku.
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment

This is my story....

My photo
If it is meant to be, our hearts will find each other when we meet. And if our hearts melt together so will our bodies and souls. Then every word and every touch will fuel our passion flame. I will be yours, you will be mine, and we will be one.