Sunday, April 3, 2011

bila kau jatuh, aku terasa jua sakitnya sayg.........

syukur dan terima kasih ya-allah kau masih panjang kan jodoh kami... ku harap jangan la kau ambil dia dari ku, sebelum sempat kami mengecap nikmat suami isteri, walaupun sekejap  ya-allah izinkan la aku untuk menjaganya sebagai suami ku... namun ya-allah aku redha jika itu ketentuan mu ya-allah......

kini aku fobia. dia juga begitu. masih xpercaya dengan apa yang telah berlaku.



namun kami masih mampu tersenyum bersama.

sengaja aku xmahu rotate gmbr ni supaya aku xlebih sedih bila tgk gmbr ini......

No comments:

Post a Comment

This is my story....

My photo
If it is meant to be, our hearts will find each other when we meet. And if our hearts melt together so will our bodies and souls. Then every word and every touch will fuel our passion flame. I will be yours, you will be mine, and we will be one.