Saturday, March 12, 2011

weekend yang bz,,,,,

minggu ni memang sangat2 bz, xdapat dinafikan langsung, seyes, aku xtipu. patient ramai, pastu staff nurse ade yang EL, g kursus, and cuti. nasib baik ade kak akmar our clerk yang rajin membantu, weekend plak, aktivity cam bese yang c jantung hati, beri sokongan moral pada dia pada larian2 dia, aku sokong jer weh! aku xlari.. hehe... xlarat... kalau 5km die lari 13min aku lak ntah bape jam hahahaa....  lagi2 berat badan pon dah naik ni hah.. bru la ingat nak diet2 bagai... tengoklah takat mne.. kat klinik tu bab makan memang murah rezeki, lagi2 pantry duk sebelah nurse counter lagi la menjadi2.. huhu... 

oh ya... skrang dah join kelab sukan n poco2... huhu pastu setiap rabu dan jumaat pegi gym... 

tapi percaya la ckap aku, asal turun sikit je berat aku ni aku akan kembali pada habit lama... hehe

td, pergi shah alam kat area tasik ada larian hari wanita sedunia...5km jer... alhamdulillah menang, no 1.

besok, bareno run plak kat bukit jalil... 21km... xtau lagi dpt no bpe?
kami sekarang ada dua baby baru =) dua2 pon hitam... haha...

No comments:

Post a Comment

This is my story....

My photo
If it is meant to be, our hearts will find each other when we meet. And if our hearts melt together so will our bodies and souls. Then every word and every touch will fuel our passion flame. I will be yours, you will be mine, and we will be one.